03 april, 2018

MY JOB | Voskamp Wonen & Slapen


Hi,

Wat leuk dat de liefde voor mijn blog na z'n lange tijd nog niet verdwenen is.
We hadden hoge kijkcijfers (haha).

Tijdens mijn zwangerschap is er nog meer veranderd.
Via Facebook zag ik een hele leuke vacature, een baan die mij op het lijf geschreven leek!
Hoogzwanger maar toch een brief geschreven,
en gelukkig mocht ik op gesprek komen een dag voor mijn bevalling.

Een aantal dagen later kreeg ik te horen dat ik was aangenomen.
Na mijn verlof, ben ik begonnen bij deze ontzettend leuke interieur winkel.
Voskamp Wonen & Slapen

Een woonwinkel die veel te bieden heeft.
De winkel heeft een hele stoere industriƫle stijl.

Het leuke is dat ik hier mijn creativiteit echt in kwijt kan.
Interieur adviezen & 3d tekeningen maken, het etaleren van de winkel
en de verkoop, zijn een deel van mijn taken.

Parttime ben ik hier aan de slag en dit is een super combi met het gezin.






Wat een te gekke sfeer he!
De foto's zijn gemaakt door Barbara Trienen.

Als je een keer zin hebt, kom gezellig langs!

Liefs Imke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten