25 maart, 2016

Slaapkamer

Ik weet niet of ik het ooit had verteld, maar mijn man is schilder.
Handig zul je denken, dat is het natuurlijk ook.
Alles is altijd netjes geschilderd, maar hij wil niet elke keer een ander kleurtje op de muren doen. 
Is denk ik ook niet te doen, aangezien ik nog wel eens verander van interieur. 
Daar zijn dan de muurstickers, wauw, fantastisch en zeker schildervriendelijk. 
Het gaat namelijk weer heel makkelijk van de muur/behang.
De muurstickers heb ik al op verschillende plekken in het huis, zo ook in de slaapkamer.
Het mooie plaid is van Fest Amsterdam.
Deze leg ik nu elke dag heel netjes op het einde van het bed. 
Voor het ophangen van de kleren hebben wij een makkelijke en goedkope DIY in de slaapkamer. 
Je koopt wandhaken van hout,  slaat er aan de achterkant een spijker in en hangt er een kleerhanger aan. 
Het is handig en staat ook leuk en wat ik zelf ook prettig vindt ik dat het heel minimalistisch is. 
Wil je ook muurstickers aan je wand ? Deze verkoop ik ook in mijn webshop!








1 opmerking:

  1. Wat leuk die haken! Die stickers zien er trouwens ook erg leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen