10 augustus, 2015

Gratis vaas bij BLOOM-ON

Wauw ze spelen er weer fantastisch op in. 
Als je nu via mijn link een abonnement afsluit, krijg je een gratis vaas!
 Een te gekke mooie vaas. 

Er zit natuurlijk ook iets moois in voor mij. 
Hoe meer mensen via mijn link een abonnement afsluiten, hoe meer punten ik krijg.
En dan is eens in de zoveel tijd een verassing cadeautje. Kan niet wachten!


Dit is ons prachtige boeket van afgelopen week!

Ken je ons al? Wij leveren de mooiste bloemen van het seizoen, direct van de kweker bij jou aan huis. Zelfs 's avonds en zo vaak jij wilt! Hieronder zie je wat voor bossen we de afgelopen weken bezorgd hebben.
Wil jij deze waanzinnige bloemen ook in huis hebben? Dat kan! Omdat jij een vriend van Imke bent, ontvang jij een vaas cadeau bij je eerste bezorging. Je hoeft je alleen maar via de persoonlijke link van Imke aan te melden!
 
www.bloomon.nl/r5k3c3

5 opmerkingen:

  1. Hoi Imke! Ik zag je link en heb er gebruik van gemaakt, bedankt! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Imke,

    Ook ik kwam je link tegen via Google en heb er gebruik van gemaakt. Heb jij er weer mooi wat punten bij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg bedankt voor de link, voor mij was die extra € 15,- toch een soort van drempel. Ik ga binnenkort lekker genieten van mijn bosje bloemen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Handig, bedankt! Op http://www.duken.nl/forums/topic/34927-bloomon-gratis-vaas-hoe-krijg-ik-die/ is ook de code van 2017 te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. https://www.bloomon.be/rykza2-cadeau-van-hannah
    deze zou ook moeten werken

    BeantwoordenVerwijderen