18 november, 2012

Foto vlaggetjes


Een fantastische do it yourself voor het hele jaar!
Is er iemand jarig, of heb je een speciale gelegenheid. 
Het is gewoon heel makkelijk te maken.

Nodig : 
Jute touw
Masking tape
Een stoer lettertype
Foto's
Dubbelzijdig plakband


Zoek een touw en masking tape uit die leuk bij de interieur passen.


Zoek een Lettertype uit, en maak in een programma de letters zo groot als een foto formaat.
Ik heb hiervoor het kleinste foto formaat gebruikt.
Deze foto's heb ik laten afdrukken bij de Hema.


Plak dubbelzijdig tape op de achterkant van je foto, hier laat je
 voorzicht het touw opvallen. Dit druk je lichtjes aan!
Laat wel een beetje ruimte voor het "vlaggetjes effect"


Uiteindelijk bevestig je de uiteinden van de touw met masking-tape op de muur.
En dan hangen de foto vlaggetjes in je woonkamer!


Als het gelukt is, lijkt het me leuk om het te zien.

Succes





9 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan zeg, ik kom via bloggervriendin Aggy bij jou. Ga je volgen, groet Martine.
    (www.martinevianen.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk, bedankt voor je reactie! :)
      Ben jou nu ook het volgen, leuk blog!
      Liefs

      Verwijderen
  2. wat een leuk idee! ga ik morgen ook eens proberen. Leuk!
    Groetjes, Stephanie
    http://www.interieur-coosje.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Imke, wat een leuk idee! Ik heb je gevonden op Pinterest, en meteen aangemeld als volger. Misschien vind je het leuk om ook een keer op mijn blog te kijken: http://atmicasa.blogspot.com.

    Fijne dagen!

    Liefs Bianca

    BeantwoordenVerwijderen