25 januari, 2012

Oud = Nieuw

Vadain staat aankomend weekend op Intirio in Gent, de grootste interieurbeurs van Europa. Ik hielp bij het maken van de stand en daar zijn natuurlijk spullen voor nodig. Dus, ik ging overal op zoek naar het juiste interieur en bijpassende accessoires. Er miste nog één onmisbaar onderdeel voor de stand, een lamp. Toen liep ik gelukkig in Goor tegen deze antieke lamp aan. Ik had al eerder een lamp, helemaal in wol gewikkeld, gezien en ik dacht ‘moet te doen zijn’. Het duurde eventjes, maar het resultaat mag er zijn! Oud = nieuw!



                   ♥


1 opmerking:

  1. Hi lieve Imke!
    Wat leuk een eigen interieur-blog en wat een leuke DIY :) Ik zie dat je net bent begonnen met bloggen en ik ga je op de voet volgen! Zelf ben ik ook bezig met alle voorbereidingen voor mijn eigen blog. Kunnen we elkaar nog een beetje extra volgen. Ben benieuwd naar je volgende post!
    Liefs, Sari

    BeantwoordenVerwijderen